زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 12:39 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 215
نویسنده پیام
kb70 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضویت: 1 /11 /1390


فرماندار سنندج از پروژه آبرساني روستاي اويهنگ ،هويه و سر هويه بازديد و از اقدامات صور
آقاي ميرزايي اصل فرماندار شهرستان سنندج به همراه تني چند از مديران ادارت اين شهرستان از روستا هاي اويهنگ ،سرهويه و هويه بازديد نمودند .

به گزارش روابط عمومي شركت آبفار كردستان : مرادي مدير امور آبفار سنندج در معيت فرماندار و چند تن از مديران ادارات اين شهرستان پس از بازديد از قسمتهاي مختلف پروژه هاي ياد شده، توضيحات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته از قبيل: حفر چاه – احداث ايستگاه پمپاژ - احداث منبع 500 متر مكعبي - احداث خط برق ايستگاه ،را ارائه نموده و اجراي احجام باقيمانده شامل: احداث خط انتقال و بهسازي چشمه را در دستور كار اعلام كرد .

در ادامه فرماندار سنندج از انجام به موقع كارهاي صورت گرفته ابراز رضايت نمود و ضمن تشكر از زحمات مجموعه آب و فا ضلاب روستايي بر اهميت تامين آب آشاميدني سالم و بهداشتي با كيفيت مطلوب تاكيد كرد و اين امر را حياتي ومهم توصيف كرد .

در اين ديدار دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستاي اويهنگ از زحمات مجموعه خدوم آب و فاضلاب روستايي تشكر نموده و تسريع بيشتر انجام مراحل باقيمانده و اتمام پروژه را خواهان شدند .

در پايان مرادي پس از تشكر از فرماندار و هيئت همراه ايشان با اشاره به اعتبار بالغ بر 2300 ميليون ريالي پروژه تسريع اين پروژه را به روستاييان نويد داد و گفت تمام تلاش مجموعه آب و فاضلاب روستايي تامين آب سالم و بهداشتي وجلب رضايت روستاييان عزيز است

شنبه 01 بهمن 1390 - 17:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | فرماندار سنندج از پروژه آبرساني روستاي اويهنگ ،هويه و سر هويه بازديد و از اقدامات صور | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS